Bagi link kamu...nanti saya datang..promise! =)

Kisah Kahwin Kami

Daisypath Anniversary tickers

cite bertunang pulak

Daisypath Anniversary tickers

chenta2 story

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 7, 2011

Review: Mekap

hahaha..lame gile baru nak review..tak tau la korang nak bace lagi ke tak..ok,sebenarnye cikgu shida tak banyak gambar untuk ditunjukkan..sebab gambar dari OP tak dapat pun lagi..jadi gambar yang ade je la eh..

review first untuk mekap majlis bertandang..sebab majlis kat umah sendiri tak amek gambar..hehehehe...

ok..sila tengok gambar sebelum ni..


abaikan braces tu..sebab mase majlis saya bukak braces..kekekeke

dan selepas mekap,jadilah begini...
kecik eh?heee..korang klik la untuk tumbesaran gambar ni..sebenarnye keseluruhan mekap memang saya suke..walaupun jurumekap saya bukan la yang sangat berpengalaman dan ternama,tapi saya puas hati..

mekap die buat saya nampak berseri walaupun saya memang tak berapa cantik..haha..pandai die pilihkan lipstik yang pink tapi terang..jadi tak nampak suram..

bahagian mata pun cantik sebab warna yang sesuai untuk saya..

tu jela nak review..tak pandai lak nak review2..haha

3 comments:

  1. Cantik2.. same lah tema kita.. nanti masa majlis bertandang warna cmni jugak.. ^_^

    ReplyDelete
  2. yeke same?hehehe...mesti cantik..kte xcntik sgt kot..huhu

    ReplyDelete