Bagi link kamu...nanti saya datang..promise! =)

Kisah Kahwin Kami

Daisypath Anniversary tickers

cite bertunang pulak

Daisypath Anniversary tickers

chenta2 story

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 21, 2011

Bergantung hanya pada Allah

Assalamualaikum semua..lama saya tak menulis..tak sekerap dulu..haih!kenapa ek?dush2...

untuk entri kali ni,rase yang selepas2 ni pun,takde dah kot pasal preparation kawen..hoho..dah kurang minatla..fokus sekarang pun dah lain..sibuk jaga keluarga..eceh!bergantung hanya pada Allah...kadang2 manusia banyak silap yang tak disedari..selalu bila ade masalah,trus pk kawan yang mana nak ngadu..bile dah kawin,sebok pk nak ngadu pada suami..tapi lupa Dia yang paling penting..yang paling utama,yang teratas sekali untuk dijadikan tempat bergantung iaitu Allah..

baru2 ni saya rase tak best sangat..rase macam ade yang tak kena dan ade yang saya tak berapa suke..bile pk rase sedih..tak tau pada sape nak ngadu..rase mcm sume kengkawan dah takde...nak ngadu pada suami,die pun takleh nak bantu sebab jauh..tapi rupenye saya sentiasa ada Allah..Allah sentiasa suka kalau kite mengadu padanya..haaaahhhh..lega...lega sangat2..masih ada Dia..Alhamdulillah...

itu je..hihi..daaa...selamat berpuasa semua

2 comments:

  1. betul tu... banyakkan mengadu pada Allah.. hanya Dia mampu membantu kita..

    ReplyDelete
  2. Setuju!! Hanya Allah tempat yang sebaik2nya untuk mengadu :)

    ReplyDelete