Bagi link kamu...nanti saya datang..promise! =)

Kisah Kahwin Kami

Daisypath Anniversary tickers

cite bertunang pulak

Daisypath Anniversary tickers

chenta2 story

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 25, 2011

1st GA from HanaKimiey~~~

OK,first GA from owner dan first GA untuk saya jugak..haha..tak penah pon join mane2 GA..bukan ape..sebab rase cam tak kreatif nak buat entry n tak menang punye...=)
( bajet masuk kali ni boleh menang..haha )

  • Syarat pertama aimy ialah WARGANEGARA MALAYSIA...so saya dengan bangga menyatakan saya warganegara Malaysia..satu Malaysia..ewah2...patriotik pulak tibe2..( dengan ini,saya layak untuk sertai ye.. )
  • Syarat kedua pulak ialah follower atau tak boleh join...kelebihan sebab saya baru follow..haha..follower ke 104...istimewa ke number ni aimy???
  • Syarat ketiga aimy,kena buat entry untuk GA ni dan letak banner yang dibacklink ke blog beliau...ok...entry sedang disiapkan ni...korang tak nampak banner???mestilah..baru nak tepek ni...comel tau banner ni...tengok la..

jangan tengok saje2 eh...sila klik untuk tengok aimy yang baik hati ni..=)

  • ok...aimy suh tag eh...nak tag sape pun tak tau..tapi berminat untuk 3 nama ni...
  1. lovelyadibah
  2. nana
  3. zimie
saya akan pastikan mereka sedar ye aimy...mesti!hehe

  • Last syarat,kena jawab soklan la pulak...here goes soklan2 nye..
Tarikh nikah mereka?
20 Jan 2012...ade lagi banyak bulan leh prepare...seronok2!

Siapakah saya sebenarnye?di mana saya bertugas?
ok,setahu saya,kami adalah serupa..haha...iaitu seorang guru..tapi beliau Guru BM..di Sekolah Kebangsaan Pulau Redang, Terengganu. Kami juga mengalami nasib serupa, di mana kami pemegang ijazah lain,tapi bile keje dapat subjek lain...hehehe...

Kenapa aimy kena pilih saya?
sebab saya baik hati..hahaha...sebab saya first time join GA..so boleh lah menaikkan semangat saya kalau menang kali ni...ecececehhh...lagi satu,sebab saya b2b blogger jugak...kih3

ok..selesai satu entry untuk GA...semoga kejayaan milik kite semua...=)

5 comments:

  1. hish shida nie:)haha~..dba dh join la~..HAHAHA..xpe2:)thanks sayang!!!!:)

    ReplyDelete
  2. hehe..tQ dear..wahh..kite same upenye..hehehe ^_^

    ReplyDelete
  3. dba~haha..yeke?tak perasan..agak2 valid tak penyertaan sebab tag org yg dah buat?haha

    aimy~hehe..baru tau ye kte same..

    ReplyDelete