Bagi link kamu...nanti saya datang..promise! =)

Kisah Kahwin Kami

Daisypath Anniversary tickers

cite bertunang pulak

Daisypath Anniversary tickers

chenta2 story

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 12, 2011

Masak tengah2 malam..=)

Assalamualaikum semua..

Hari ni cikgu shida takde ape sangat nak cerita..kehidupan masih macam biasa..cuma setakat ni masih belum dikurniakan rezeki nak dapat zuriat..ade jugak yang dah tanye2..jawapannye,senyum je la..InsyaAllah,mesti Allah bagi rezeki tu nanti..harap semua blogger especially wedding blogger,doakan lah kami berdua..

untuk makluman,cikgu shida tak reti masak..hehee...setakat ni,hanya tau masak yang goreng2 je..kih3..jadi takdela ruangan resepi dalam blog ni..

nak dijadikan cerita,ade 1 malam,saya rase saaaangaaat LAPAR..haha..saye nak masak,da malas..tambah dengan tak pandainye..kebetulan suami saye ade..saye pun kejutla die..suami yang memang suke masak ni,bersemangat sungguh bangun dan masak untuk isteri yang kelaparan ni...

siap je masak,saya pun makan la dengan sangat berselera..erk...lepas tu sambung tido..suami sye pun dapatla tido nyenyak sebab isteri die tak bangun2 n kaco die lagi smpai pagi esok..

kalau suami saye bace ni,saye nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga untuk beliau..saye sayang suami saye..hehehe..Alhamdulillah Allah hantarkan dia untuk saya..'Sayang sayang abang'..kui3...(jangan muntah tau!)

2 comments:

  1. Shida... baru lagi kahwin, dah ade org tanye2 ke? Ishk2... InsyaAllah, adelah rezeki shida tu..

    ReplyDelete
  2. salam cikgu shida...hehehe..tak pe rezeki Allah ada di mana2...sekiranya lambat dpt zuriat, tp Allah kirniakan kita suami yang menyangi kita sepenuh hati...itu pun satu anugerah Nya..kanz...

    pe2 pun kita perlu sentiasa berdoa pada NYa...amin

    ReplyDelete