Bagi link kamu...nanti saya datang..promise! =)

Kisah Kahwin Kami

Daisypath Anniversary tickers

cite bertunang pulak

Daisypath Anniversary tickers

chenta2 story

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 22, 2012

macam mana kendalikan ebm masa bekerja

Ok,ni apa yang saya buat je la kan..mungkin tak sama dengan orang lain..
Saya kan keje cikgu,jadi masa bekerja cuma sampai pukul 2..kecuali kalau ade kelas tambahan..jadi,ape yang saya buat,saya pastikan susu fresh sentiasa cukup..yg beku saya xpakai sangat..jadi stok beku tak la banyak mane kan..
Shari sebelum keja,sy akan pastikan da perah lebih kurang 10oz..dan saya msuk kan dalam peti bahagian bawah,rak atas sekali dan letak kat paling belakang..
Esok pg nak pegi,siap2kan 4 botol,label kan dari no 1 sampai 4 n boh dalam cooler bag ngan ice pack. Settle trus..
Oh lupe..4botol x 2.5oz je..hehe..nk tgk stok beku saye?sikit je..


No comments:

Post a Comment