Bagi link kamu...nanti saya datang..promise! =)

Kisah Kahwin Kami

Daisypath Anniversary tickers

cite bertunang pulak

Daisypath Anniversary tickers

chenta2 story

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 22, 2012

Medela swing rosak

Aduh..menjadi masalah utama bile swing saya rosak..aktiviti memerah dengan teknik marmet terpaksa digunakan..huhu..marmet amek mase jgk..tp jumlah susu yang saya dapat dengan teknik ni sikit je..cme dpt 5oz..tu baru dapat 2 botol..saya perlukan 4 botol setiap hari..da kena gune stok beku sambil menantikan pam dapat balik..
Oh ye,balik pada cite pam tu..pam saya da selamat dihantar semula untuk dibaiki atau replaced..tapi menunggu pam dtg balik memang rase sangat lame..saya perlukan pam..tapi nak beli yang manual mcm malas pulak..aish..marmet je la nampaknye..hehe..menambah skill jugak kan..
Untuk sape2 yang penah pam rosak macam saya,jangan gelabah n cecepat pk nak bagi fm..usaha untuk teruskan dengan teknik lain ye..nak tengok pam?haa..ni la pam yang dirindui..

Tempat die memang kat situ..hehe..dekat dpan tv..hehe



No comments:

Post a Comment