Bagi link kamu...nanti saya datang..promise! =)

Kisah Kahwin Kami

Daisypath Anniversary tickers

cite bertunang pulak

Daisypath Anniversary tickers

chenta2 story

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

kad kahwin

ini adalah perkara2 yang sume b2b mesti akan kena banyak pk..berapa tetamu nak jemput..berapa kad untuk tetamu vvip..tetamu vvvip..tetamu vvvviiiippp...haaa..amekau!! macam2 jenis tetamu..nak bajet kad pun susah..

list name2 tetamu yang nak dijemput,cikgu shida da mule buat n almost done! tapi for sure ianya sentiasa berubah sampaila esok nak majlis..haha..kenapa jadi macam 2??sebab,bile dah tulis,duduk2 berangan..eh,name mak cik tu tak tulis lagila..ok,tulis jap!duduk2 lagi,eh,name kakak n abang yang dok sane tu pun tak tulis lagi..ok,tulis lagi..so,memang tak akan siap..yang penting,jangan melebihi bajet..sebab kang tibe2 makanan tak cukup...nayeee jeeee...

so,sudahnye,saya stick untuk bua kad semua same je..kire tade sape dapat spesel..sume akan dapat yang same..kire kad saya nanti,tadela cantik sangat,tadela buruk sangat..haha..

masalah lagi bile saya tak dapat nak decide,nak DIY ke nak tempah je..ooooo...kalau DIY,mcm xckup mase je nak settle sume..kalau tempah,fuh!!!cane agaknye bajet kan..

buat mase ni,saya dah survey2 n berminat dengan 2 tempat ni..sila klik kalau nak tengok harge per pcs n design2 yang ade..sila2..jgn malu..ni kire promote la ni..boleh dapat diskaun ka?kih3..

1) kadkahwinku.com- yang ni design memang cantik2..harga pun affordable..tapi kalau nak siap bunting ke, banner ke,saya tak syorkan..tp depends korang nye bajet la..=)

2) kadborong - ok,since name die pun kad borong,means murah la..ade pakej banner ngan bunting..ok jugak..top list ni..haha

3) seri kreatif - yang ni memang cantik2..try la tengok..

ok,3 ni je yang saya berminat..n suitable la dgn bajet saye...haha..kalau rase DIY lebih jimat,itula pilihan terbaik kot..haha..cheapskate!

No comments:

Post a Comment