Bagi link kamu...nanti saya datang..promise! =)

Kisah Kahwin Kami

Daisypath Anniversary tickers

cite bertunang pulak

Daisypath Anniversary tickers

chenta2 story

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

Mr.F + Saya = 4 tahun

Alhamdulillah...Alhamdulillah..Alhamdulillah...cube b2b lain tengok ticker sebelah ni..ticker kami bchenta2..tengok2..capat tengok!

haaa...da nampak kan..hari ni Anniversary kami..hehe..da 4 tahun kami bekenalan,becinta,bgaduh..eh,xdela..haha...mungkin bagi sesetengah b2b rase ni tempoh yang singkat je..sebab ade orang da bcinta 10 tahun bru kawin kan..tapi bagi cikgushida,tempoh ni cukup lame dah untuk becinta sebelum benikah..lame sangat dah ni..Alhamdulillah sepanjang becinta,saya bersyukur sangat sebab Mr.F saya seorang yang baik dan hormat saya..tak penah sekali die cube2 nak sentuh2 saya..sebab tu saya sayang die..hehe..

nanti da kawin,bole la sentuh2..haha..gatal!xdela..nanti bru boleh jalan2 pimpin tangan..romantiknye...wah2..berangan tak ingat!

sempena ulangtahun kami,kalau la Mr.F jumpa entri ni,saya nak ucapkan Selamat Ulangtahun Sayang...semoga jodoh kite kekal hingga akhir hayat..InsyaAllah,saya cube jadi pasangan yang terbaik untuk awak..mungkin bukan yang the best in the world..tapi ckupla sekadar dlm hati awak dpt rase sy dah buat yg tbaik..sy harap awak dan saya same2 menempuh susah senang kite bersama nanti..InsyaAllah,selepas bgelar suami isteri,saya cube penuhi sebahagian hidup awak..sebab perkahwinan itu adalah pelengkap agama Islam..=)

jiwang pulak dah..hehe..apepun,saya tau awak lah yang tbaik yang Allah hantar untuk membimbing saya..I LOVE U!

untuk tatapan sume,introducing Mr.F..

hello2...shida ade??rindu la die..suh die dtg sini..haha...berangan...dialog rekaan yang tersangat la tipu..haha=)

p/s: jangan muntah dengan entri geli2 sikit arini ye..hehe

No comments:

Post a Comment